onsdag 14 november 2012

Uttråkad...

Det här med att blogga aktivt är ju inte min grej.
Vi flyttade iaf hem i början av oktober. Köket och badrummet är nu i det stora hela färdigt och det är sååååå skönt att få vara i sitt eget hem igen. Är ju fortfarande massor att göra, och som vanligt blir det ju följdeffekter av att fixa delar av hemmet... Resten ser jäkligt ut :-P
Nu när vi landat så åker jag på en inflammation i höften. Trodde att en cortisonspruta skulle hjälpa, men nu är jag beordrad vila i minst en vecka... Ska helst ligga så mycket det går, men om jag ska upp så är det kryckor som gäller :-( Är sjukt less redan, har ju massor som jag behöver göra.
Även om det är ett h-vete för mig så är det jobbigaste att det drabbar resten av familjen så mycket.

1 kommentar:

  1. Trist med din inflammation, hoppas det löser sig för dig. Skönt att ni fått flytta hem igen. Kram

    SvaraRadera