måndag 22 februari 2010

Monday...

Har verkligen en kropp som inte är alltför samarbetsvillig just nu. Men har iaf blivit lite mindre sne nu så lite positiv måste man väl vara =) Är så grymt less på denna kyla och blåst, för jag skyller mestadelen av mina besvär på den här underbara vintern!

Har varit lite full rulle nu ett tag. Massa kalas och flänga hit och dit. Sista kalaset för denna månaden blir på fredag då vi ska fira Danne. Undra va vi ska hitta på för rolig present till han då *hmm*
Annars då? Jo jag saknar mina älsklingar som vanligt, nedräkning till på fre... Men i morgon så kommer Tindra hem iaf så då kan man sno åt sig lite kramar =)
Näe... ville verkligen skriva nå vettigt idag, men hjärnan är inte där den ska. Får bli lite os och dippa chips innan sängen tror jag. Måste passa på att nörda när man är själv hemma ;-)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar