lördag 26 mars 2011

Grattis mamma!!

Idag så startade vi dagen med att kl 9 fara på klädbytardagen här i hamn. Var ovanligt "dåligt" med vettiga kläder, men några plagg kom vi hem med iaf. Dessutom så fortsatte vi att fynda till pyret. Idag blev det en barnstol till köket, ett skötbord och en bilbarnstol =) Känns faktiskt himla skönt att köpa begagnat den här gången. Jag har inget behov av att ha det senaste.

Efter lunch så for vi till Morön och firade mammsen som fyller år idag. När jag ska in i bilen så lyckas jag halka. På något vis så hinner jag reagera och rädslan för att slå höften kickar in. Jag vänder mig på nått vänster i luften och smäller i smalbenen ist... jätteskönt =P Magen fick sig oxå en liten puff, men den var det ingen kraft i tack och lov =)
Klantarslet och barnen tog sig iaf till stan och fick gofika. Efteråt så tog vi lite middag på Frasses innan hemfärd. Väl hemma så följde jag slutet av matchen, snacka om skön seger!! =D

Nu har vi haft lite lördagsmys och sett Smurfarna *nostalgi*. Barnen sover och jag ska försöka följa deras exempel. Känner att det behövs...

Trevlig helg!

1 kommentar: