måndag 14 mars 2011

Länge sen sist....

Men vi gör väl ett nytt försök! =P
Har verkligen inte haft nån inspiration alls att blogga. Först var det sommaren och sen så tog det all min kraft att försöka gå upp i tid på jobbet och samtidigt lyckas ha ett vettigt liv hemma.
Mitt i allt detta så blev jag dessutom med barn! Värsta chocken *s* Men saker och ting ska ju sällan hända när det är lägligt. Nu får vi bo lite extra trångt ett tag, men finns det hjärterum... =)

Inatt så kom Tindra och ville sova hos mig, hon hade drömt nått hemskt. Hon fick krypa ner i sängen, vilket så här i efterhand var ett dåligt beslut... Sen så har jag blivit slagen och sparkad mest hela tiden. Vaknade en gång av att jag höll på att falla ur sängen och en annan flög jag upp då hon skrek i mitt öra "HAR DU STÄDAT?!" Lovar att jag känner mig som pigg nu =P Hon hade tydligen drömt om ett spöke som bodde hos oss. Hon hade gett honom kakor så att han visade sig för henne. Käckt så säger hon " Linda, det var nog honom jag slogs med!" Jag är imponerad att han stannade kvar *s*

Strax så ska jag iväg och kolla hur pyret i magen mår, kolla om mina värden är ok vad vågen behagar stå på. Har en liten känsla om att jag ska ta en siesta sen så jag orkar med sjukgymnasten, läkaren och jobbet i em också...

Hoppas ni har en härlig måndag!

1 kommentar:

  1. Haha det kanske kom som en chock för dej men för mig var det väntat =p

    SvaraRadera