lördag 14 februari 2009

En dag i festivalens tecken

Började med att jag tog tjejerna plus deras kompis Tindra med till stan och spanade in festival spektaklet! Var full rulle mycket musik och lite olika aktiviteter. Bla så spelade dom ett memory och fick pins med sina favvo artister. Den stora besvikelsen va att dom såg att många gick omkring med rosor (fast jag tror bestämt det va nejlikor *ler*) och dom fick ingen. Mest troligt så hade dom nog tagit slut innan vi kom dit.
Inne på ck stod de skyltdockor på podium här och var... trodde jag!! Tills den ena började fixa håret!! Snacka om chocken *s* Dom va iaf väldigt fina och duktiga =) Tjejerna anammade genast detta och ställde sig och posade utanför ica *hihi* Tydligen så kände dom sig lite uttittade, fast på ett bra sätt =)
Det jobbigaste va när vi skulle ta oss en hamburgare.... Tog hur lång tid som helst. Och min kära ländrygg, som inte är så glad när jag står stilla rätt upp och ner för länge, blev allt annat än nöjd!! Tur de finns tabletter som lindrar lite iaf...

Ikväll så blev de mys i soffan först till wildkids och sen melodifestivalen. Va lite jobbigt för mej stundvis eftersom att tjejerna som såg genrepet gärna ville berätta lite före vad som skulle hända och vad som va kul och inte. Men vi tog oss igenom hela programmet och nu har dom krypit i säng! Jag ska nog snart göra likadant. Känner mej kramsjuk så kudden lär få sej en omgång =)

Natti natt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar