tisdag 24 februari 2009

Hejja jag!!!

Måste ge mig själv en klapp på axeln idag. Har nämligen varit snusfri i 6månader =) Har inte varit en enkel sak för mig. Vet inte hur många gånger jag varit såååååå sugen. Abstinensen var faktiskt inte nått större problem, men vanan.... Skallen säger fortfarande så fort jag blir stressad att "ta en snus så lugnar du ner dig" Och med mitt jobb så är de lite nu och då vill jag lova =P
Men tjurskallen vann och här är jag nu. Inte rört en snus på ett halvår!! *yey*

Visste först inte att det var fettisdag idag och en FET tisdag visade de sig bli *s* Först en pizza till lunch och sen en semla bak på det (jobbet bjöd alla på semla) Min stackars mage blev total chockad vill jag lova!! =)

Blev att fara och se hockey hos Thimmy efter jobbet. Tyvärr så blev de oavgjort. Trodde verkligen att vi skulle vinna men... *suck* Hoppas nu att de här går vägen så vi kommer till slutspel i år oxå!!

Nu e de nattidags så jag orkar med utbildningen på jobbet i morgon!

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar