lördag 14 februari 2009

Happy Valentines day!!

Från Lova


Från Alicia


Som den romantiker jag är så är det självklart en dag jag gillar! Tråkigt nog så spenderar jag den inte med min älskling. Men vi får ta igen de nån annan gång =) Romantiken är ju inte något som inträffar en gång per år direkt *s*
Har konstaterat att de här är 5:e året i rad som jag inte blir uppvaktad på alla hjärtans (bortsätt från mina älskade ungar då). Förra året hade jag iofs oxå någon, som jag uppvaktade, men han "glömde". Jag är den där som har varit duktig på att skicka hjärtan och små saker till alla nära vänner och min familj. Men nu känner jag att jag inte orkar ge lika mycket längre. Tolka nu inte detta som att jag bara vill ha saker!! Med uppvaktning så menar jag inte bara saker. Ord och fina gester som inte kostar är nog så uppskattat. De är verkligen tanken som räknas =)

Har fått superfina saker av mina barn i dag! Fina teckningar och fingervirkad halsduk bla... Det värmde mammahjärtat kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar