torsdag 12 februari 2009

Kallt värre...

..även idag =( -20 när jag masade mej iväg till jobbet!

Har varit en tung dag idag. Sov dåligt i natt. Har problem med ländryggen och senaste dagarna har de retat ner i ena benet. Igår övergick de dock till ren och skär smärta efter att jag promenerat till och från Nalle. Så inte nog med att jag va död pga dålig sömn, blev även tvungen att ta lite starkare värktabletter så att jag blev groggy oxå!!
Ska eg fara och se hockey hos Thimmy ikväll, något jag längtat efter, men vi får väl se om jag orkar hålla mej vaken...

Längtar så de gör ont efter mina döttrar!! Dom kommer tack och lov hem i morgon kväll =) Ser fram emot en riktigt mysig helg med dom. Hoppas att de blir lite mildare så att vi kan fara till nån backe igen.

Näe nu ska jag gå och se om jag kan hitta nått ätbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar