måndag 16 februari 2009

Trööööttt....

Har varit ett par tunga dagar... Igår så hade jag mys med tjejerna och även en massa bus=) De va lämplig temp ute (bara -7) så vi passade på att uppsöka gårdens nya drivor! Efter all snö som föll en vecka tidigare så fanns de ju rätt präktiga sådana uppskottade här och var.

Var inte lätt att få sig upp...
Speciellt om man har lite mer tyngd än dom här två... =P



Kul hade vi iaf, och som ni förstår så fick jag mej upp på toppen tillslut *s* Tjejerna slängde sej ner i snön som galningar och tillslut så va självklart olyckan framme. Alicia ramlade olyckligt, plöjde snön med ansiktet och gjorde en inte för vacker volt (gjorde ont i min rygg bara av att se det)! Tur att barn inte är lika stela som vi är =) Men de blev in och torka upp ansiktet och resten av överkroppen som oxå blivit blöt av snön.

Idag har jag jobbat och sen blev jag hämtad av Smurf. Jag som är en rellativt händig (läs tjurskallig) människa blev inkallad till skruvning *s* Han som säger sig ha tummen mitt i handen hade nämligen köpt nägra stolar på Ikea som behövde monteras. Detta visade sig iaf vara superenkelt och vi jobbade bra sida vid sida =)
Sen på kvällen va de hockey!! =)
Vi (SAIK) vann mot Tälje med 3-0 !! :-D Tyvärr spelade Aik som krattor halva matchen men Tälje va tack och lov sämre *s*

Nu ska jag krypa ner under täcket och gå på dejt med John Blund....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar