torsdag 26 februari 2009

En effektiv dag

Förutom att jag inte fick in så lång träning som jag önskat så har jag hunnit med mycket idag. Varit förbi farmor och farfar vilket va alldeles för länge sen sist. Med tanke på att vi bor bara några meter ifrån varann så är de rent skamligt av mig *skäms*
I eftermiddags så va jag till en kär vän som varit allvarligt sjuk i flera månaders tid. Har saknat henne massor och de va skönt att få se henne igen. Stackaren får inget vettigt svar på vad som är fel och läkarna kör nu med uteslutningsmetoden.... Helt otroligt hur svårt de kan vara att få bra hjälp ibland *suck* Hon blev iaf jätteglad över mitt besök och de värmde mej oxå =)

Sen på kvällen så blev de hockey hos Thimmy. Vi vann mot Luleå med 3-2 och slutspelsplatsen är nu säkrad *TJOHO*
Efter de så såg vi Underworld på tv. Mycket bra film =)
Nu har jag äntligen fått mej hem igen. Är trött och längtar såååå efter min säng!!
Imorgon kommer mina tjejer!!! Så underbart =)

Sov gott alla mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar