onsdag 11 februari 2009

Hej igen alla glada!!

Har en skum dag idag. Är rastlös till tusen och får liksom inget vettigt gjort. Har sett lite serier, pillat på med bloggen... Borde ha tagit den där promenaden jag va sugen på ist. Hade helt klart varit vettigare än att sitta inne och uggla!!

Ikväll kanske de blir film iaf. Får se om Tony vill förbarma sig över mig så vi kan förenas i saknaden av Lotta en stund. Saknar min kära vän. Även om vi messar ständigt så har jag inte träffat henne på en vecka nu. Eg inte speciellt länge, men de känns så! Tur hon kommer hem igen på fredag!
Har inte heller kunnat träffa min vän Kattis på länge. Vi ses ju nu och då när våra döttrar ska vara med varann, men de va länge sen vi hade lite egen tid. Måste fixas!! =)
Är eg sjukt hur lite tid jag har trotts att jag bara jobbar 50%. Nu är mitt schema omlagt lite så de blir förhoppningsvis bättre framöver. Speciellt om min mage bättrar sej när den får mer rutin.

Näe nu ska jag ta och försöka hitta på nått att äta till middag!

See ya!

2 kommentarer:

  1. Jasså ny i bloggvärlden;) här kommer din förtsa kommentar -;)
    Jag förstår du saknar Lotta hon verkar störtskön ...Lycka till med bloggen...

    SvaraRadera
  2. Hej nu har jag hittat till dig :D och nu har vi ju träffats ikväll oxå ;)

    SvaraRadera