fredag 27 februari 2009

Pizza bak

I em fick jag hem mina älskade barn =) Vi tog en sväng till coop för att handla lite nödvändigt, men de blev lite mer än planerat... Framförallt blev det tyngre! Va en utmaning att traska hem med tre matkassar och två tjejer som va lite smått trötta. Tur att jag hade köpt en varmkorv åt dom innan vi gick hem för annars hade de nog inte gått alls *s* Nu var de värsta mina armar och framför allt min rygg. Men jag fixade det iaf =)

Till middag så gjorde jag och Alicia hemgjord pizza. Lova orkade inte utan valde lite egentid vid datorn ist. Roligt hade vi i köket iaf! Och eftersom att de blev två pizzor och därmed för mycket mat (är som matigare med hemmagjorda pizzor av nån anledning) så bjöd vi över bror och Hanna oxå =) Alla verkade bli mätta och nöjda.

Sen ikväll har jag och tjejerna haft myskväll och sett Nims Island. Har ni inte sett den och gillar lite familje äventyr så rekomenderar jag den varmt. Har sett den förr på engelska och nu så såg vi den på svenska! Abigail Breslin som spelar huvudrollen gillar jag starkt. Snacka om duktig liten tjej =)
Nu är barnen isäng och jag ska vara duktig och lägga mej oxå. Har inte känt mej i balans nu i veckan så jag behöver verkligen min sömn.

Här kommer lite bilder från våran pizzeria ;-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar