tisdag 17 februari 2009

Tittat på poker

Jag va så trött och seg när jag skulle fara till jobbet idag. Att de va -20 ute gjorde det inte bättre.... Väl på jobbet så kom jag väl igång lite iaf. Men jag brottas med att jag är "slemmig" i halsen sen förkylningen. Och att då som jag sitta i telefon hela dagarna blir lite kämpigt stundvis. Harklar mej mest jämt känns de som och så en och annan hostattack på det!
Idag hade vi viktiga kunder på besök och självklart kommer en av dom och ska medlyssna på mina samtal!! Får dom skumaste ärendena jag någonsin fått, och folk som är helt tokiga som ringer in... Efter att han är klar med lyssningen så ger han mej iaf possitiv feedback. Skönt att höra men det tog musten ur mej helt!! Jag va alldeles skakig efteråt....

Skulle eg tränat på kvällen, men jag va slut och Tony va inte pigg, så de får bli i morgon.
Satt hemma och kände mej allmänt nere. Men Lotta fick mej att följa med på pokern. Hade redan tidigare sagt att jag inte hade råd att vara med, och de höll jag! Men jag följde med och tittade på... Trodde nog att de skulle vara lite tråkigt och att tv:n skulle bli min bästa vän. Det slutade med att jag satt vid bordet och hängde med hela kvällen =) Riktigt trevligt var det!!
Sen att Lotta fick vinna va ju bara grädde på moset *s*
Nu ska jag ta och försöka lägga mej så jag orkar upp i morgon. Börjar tidigt!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar